9+

انجام اقدامات لازم پس از جلسات با استفاده از رونوشت‌ها و هوش مصنوعی

ایجاد شده توسط
Mohammad Hamidi
Mohammad Hamidi
آخرین بروزرسانی
1 ماه پیش
برچسب‌ها
پشتیبانی
محصول
منابع انسانی
فناوری اطلاعات
سایر
در حال بارگذاری پیش‌نمایش ورکفلو...

این گردش‌کار در n98n نشان می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از رونوشت ویدیویی جلسات، اقدامات بعد از جلسه را خلاصه‌سازی و خودکارسازی کرد.

⏳ با سپردن کارهای تکراری به هوش مصنوعی، در زمان بین جلسات صرفه‌جویی کنید — مانند تنظیم جلسات پیگیری و ارسال دعوت‌نامه‌ها.


چگونه کار می‌کند؟

  • این گردش‌کار تقویم شما را برای یافتن جلسات آنلاین (با مشتری یا تیم) بررسی می‌کند.
  • تلاش می‌شود تا رونوشت ضبط‌شده جلسات بازیابی شود و به عامل هوش مصنوعی ارسال شود.
  • عامل هوش مصنوعی، محتوای جلسه را خلاصه کرده و بررسی می‌کند که آیا نیاز به جلسه‌ای پیگیری وجود دارد یا خیر.
  • اگر نیاز به جلسه‌ای دیگر تشخیص داده شود، عامل از ابزار تقویم خود استفاده می‌کند تا جلسه بعدی را با زمان، تاریخ و مکان مشخص تنظیم کند و شرکت‌کنندگان شناخته‌شده را نیز اضافه نماید.

پیش‌نیازها:

  • اتصال به Google Calendar و مجوز ویژه برای دریافت رونوشت جلسات (OAuth مخصوص این عملیات نیاز است)
  • حساب Avalai برای دسترسی به مدل زبانی (LLM)

سفارشی‌سازی گردش‌کار

در این نمونه، گردش‌کار فقط جلسات پیگیری را رزرو می‌کند. اما می‌توان آن را گسترش داد تا مواردی مانند تولید گزارش یا ارسال ایمیل را نیز انجام دهد.